Rehabilitációs határozattal rendelkező irodai munkatársat keresünk Dunaújvárosba, jó kommunikációs képességgel, Word és Excel programok felhasználó szintű ismeretével. A fényképes önéletrajzokat az alábbi e-mail címre várjuk: dunaujvaros@humannavigat...
Irodai munkatársat keresünk Dunaújvárosba, jó kommunikációs képességgel, Word és Excel programok felhasználó szintű ismeretével. A fényképes önéletrajzokat az alábbi e-mail címre várjuk: dunaujvaros@humannavigator.hu...
Érettségizett, nappali tagozatos diák, vagy pályakezdő felnőtt kolléganőt keresünk irodai munkakörbe, felhasználó szintű számítógép ismeretekkel, heti néhány napos munkára, Ercsiből és környékéről, vagy Dunaújvárosból (utazás megoldott). Jelentkezni ...
Dunaújvárosi ingatlanirodába irodavezetőt keresünk. Feladata az ügyviteli folyamatok teljes körű intézése, munkatársak irányítása, kapcsolattartás a tulajdonosokkal. Kiváló kommunikációs és vezetői készségekkel rendelkező pályázók jelentkezését várju...
Napi 4-5 órában számítógépes munkára keresek munkaerőt(a munka nagy része otthon is végezhető kb. heti 2-3 alakalommal Dunaújvárosi telephelyen kell a munkát végezni). Telehelyen lév számítógép, laptop, nyomtatók beüzemelése, karbantartása. Hirdetése...
Irodai munka, Adminisztráció - Dunaújváros
3 éve, 5 hónapja
Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-4514105
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Irodavezetőt keresünk a Viapan Group csapatába!
A Viapan Group dunaújvárosi irodájába keresünk egy lendületes, feladat-orientált, kihívásoktól nem félő kollégát irodavezető pozícióba. Rólunk röviden annyit, hogy Magyarország meghatározó HR szolgáltatója vagyunk, az ország több pontján rendelkezünk kirendeltségekkel, ahol mintegy 200 kollégánk dolgozik összesen. Szeretnénk, ha új kollégánk nem lógna ki a brigádból, és akárcsak a Többiek, lépést tudna tartani a záporozó feladatokkal, szereti a pörgést, munkájára pedig a pontosság és a precizitás jellemző.
A munkakör célja:
Irodai adminisztrációs folyamatok működtetése és ellátása.
Elvárások:
Minimum középfokú végzettség gazdasági és számvitel területen. MS-Office felhasználói szintű ismerete. Irodai eszközök, például fénymásoló és nyomtató gyakorlott használata. Precíz, pontos, gyors munkavégzés. Rendszerszemlélet és önállóság. Terhelhetőség és jó problémamegoldó képesség. Kiváló kapcsolatteremtő készség és kommunikatív személyiség.
Előny, de nem elvárás:
Felsőfokú végzettség, pénzügy és számvitel területen. Egyéb gazdasági végzettség. Angol nyelv alapszintű ismerete.
Feladatok:
Irodai adminisztráció elvégzése. Számlázás, házipénztár kezelése. Vállalatirányítási rendszer használata. Nyilvántartások készítése és kezelése. Számlák, fedezettáblázat rendszerezése. Vevői és szállítói analitikák kezelése. Irodai eszközök beszerzése. A technikai eszközök zavartalan működésének biztosítása. Kapcsolattartás a régióvezetővel, a mentorokkal, ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársakkal és a könyveléssel. Havi elszámoló táblázat elkészítése és továbbítása. Egyeztetések a diákok foglalkoztatásával és elszámolásával kapcsolatosan. Szükséges dokumentumok ellenőrzése. Banki utalások és kintlevőségekkel kapcsolatos ügyintézés.
Amit kínálunk:
Stabil munkahelyen való hosszú távú munkavégzés. Fiatalos, lendületes csapatba történő beilleszkedési lehetőség. Folyamatos szakmai fejlődés. Kihívások, változatos feladatok. Céges oktatásokon és rendezvényeken való részvétel. Versenyképes fizetés, mobiltelefon és a szükséges munkaeszközök biztosítása.
Munkavégzés helye:
Dunaújváros
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el fényképes, szakmai önéletrajzát a [------] e-mail címre!