Gödöllői Irodánkba keresünk Irodai Munkatársat Gödöllő és környékéről Építőipari Céghez az alábbi feltételekkel: Főbb feladatok: - Számlázások, belső nyilvántartások vezetése - Be,- és kimenő számlák érkeztetése, rögzítése, - Pénztár napi szintű veze...
Sajnos az új adózási törvényekre hivatkozva megszűnt a 12 éves munkakapcsolatom. Elsősorban adminisztratív területen keresek állást (Hatvan-Aszód-Gödöllő-Kerepes vonalon). Csendes, visszafogott, megbízható, jó monotonitástűrés jellemez. Privát üzenet...
Gödöllőre keresek azonnali kezdéssel titkárnőt aki ért a számítógéphez a papírok rendezésre ingatlan forgalmazó céghez .Erd csak telefonon 06703818029...
Közbeszerzési ügyintéző Főbb feladatok, munkák: ·Beszerzési eljárások teljes körű lebonyolítása, közbeszerzési eljárások előkészítése. Beszerzési eljárások dokumentumainak (felhívások, dokumentációk, tájékoztatók, jegyzőkönyvek) elkészítése, ellenőrz...
Irodai munka, Adminisztráció - Gödöllő
2 éve, 1 hónapja
Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-4589203
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Ügyintézőt/asszisztenst keresünk német cég gödöllői irodájába. Feladatok: irodai adminisztráció, ügyvezető munkájának támogatása, pénzügyek intézése. Feltételek: érettségi, min. 3 év tapasztalat hasonló feladatok végzésében, közepes szintű német nyelvtudás, excel, word és internethasználat ismerete. Juttatásaink: 13. havi fizetés, 200.000 nettó bér, akár 6 órás munkaidő, korrekt, stabil, hosszú távú munkahely, fejlődési lehetőséggel. Jelentkezés szakmai önéletrajzzal a következő elérhetőségen: [------]