Munkaidő: napi 8 óra, egy műszakos munkarend Munkavégzés helye: Gödöllő
Feladatok: - Szállítói számlák kezelése. - Könyvelésre az anyagok előkészítése. - Az éves beszámoló és egyéb jelentések pénzügyi vonatkozású adatainak, részeinek előkészítése, kapcsolódó adatszolgáltatások. - Ügyfelekkel való kapcsolattartás,problémák kezelése. - Leltározási feladatok ellátása.
Elvárás: - Szakirányú középfokú végzettség. - Minimum 1-2 éves szakmai tapasztalat. - Együttműködési képesség. - Precíz, önálló, megbízható munkavégzés. - Haladó színtű MS Office (Excel, Word) ismeret. - Fejlődésorientáltság.
Előnyt jelent: - B katekóriás jogosítvány
Amit kínálunk: - Változatos munka - Jó munkahelyi közösség. - Cafeteria.
Jelentkezés módja: önéletrajzokkal fizetési igény megjelölésével a gyurovics@gak.hu email címre. Jelentkezési határidő: 2021. november 30. Munkaviszony tervezett kezdete: azonnal
Kapcsolat a hirdetővel
Laknerné Gyurovics Ágnes
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Gödöllői Irodánkba keresünk Irodai Munkatársat Gödöllő és környékéről Építőipari Céghez az alábbi feltételekkel: Főbb feladatok: - Számlázások, belső nyilvántartások vezetése - Be,- és kimenő számlák érkeztetése, rögzítése, - Pénztár napi szintű veze...
Sajnos az új adózási törvényekre hivatkozva megszűnt a 12 éves munkakapcsolatom. Elsősorban adminisztratív területen keresek állást (Hatvan-Aszód-Gödöllő-Kerepes vonalon). Csendes, visszafogott, megbízható, jó monotonitástűrés jellemez. Privát üzenet...
Gödöllőre keresek azonnali kezdéssel titkárnőt aki ért a számítógéphez a papírok rendezésre ingatlan forgalmazó céghez .Erd csak telefonon 06703818029...