Irodai adminisztrátor ÁLLÁSAJÁNLAT Hatvan-Budapest munkavégzés helye
Főbb feladatok, munkák: • Adatok rögzítése • Dokumentumok nyomtatása, másolása • Dokumentációk/levelezések (beleértve az e-dokumentációkat is) kezelése, iktatása, nyilvántartása, irattárazása, archiválása • Szövegszerkesztési, táblázatkezelési feladatok elvégzése • Szolgáltatókkal való kapcsolattartás • Nyilvántartások készítése, naprakészen tartása és az értékesítéssel kapcsolatos feladatok ellátása • Internetes oldalak kezelése, adatok feltöltése, iroda rendben tartása – folyamatos kontrollálása • Egyéb szervezési értékesítési és adminisztrációs feladatok elvégzése. (Postai és egyéb hivatali dokumentumok leadása, szállítása.)
Az álláshoz tartozó elvárások: • Magabiztos word, excel ismeret • Gyors és hatékony munkavégzés • Precízség, pontosság és feladat centrikus hozzáállás • Megbízható, lojális és diszkrét személyiség • Jó kommunikációs és szervező készség • Minimum középfokú végzettség • MS Office felhasználói szintű ismerete
Előny: • Jogosítvány – B, saját gépkocsi • Angol vagy német nyelvismeret • Irodai munkakörben eltöltött tapasztalat • Értékesítési területen szerzett tapasztalat
Amit ajánlunk: • Biztos, hosszú távú munka • Versenyképes fizetés • Kulturált, barátságos munkakörülmények • Dinamikus, együttműködő csapat • Azonnali munkakezdés • Fejlődési lehetőség több területen
PÁLYAKEZDŐK JELENTKEZÉSÉT IS VÁRJUK! Jelentkezés, bérigény megjelölésével: zsgyula@jaszkonstrukt.hu
Kapcsolat a hirdetővel
Jász Konstrukt Kft.
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Hatvani partnercégünk számára 18 éven felüli, nappali tagozatos hallgatókat/tanulókat keresünk, akik tudnak legalább heti 2-3 hétköznapot vállalni 08:00-16:30-ig tartó munkaidőben. Feladatok: adatbázis kezelés, adatrögzítés, dokumentáció rendezés, ko...