Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-9357010
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Magyarországi tulajdonú hulladékkereskedő cég, jászberényi telephelyre keres Pénztáros-adminisztrátort munkatársat, 3 hónap próbaidővel, határozatlan időre. Munkaidő napi 8 óra, hétfőtől - péntekig. Készpénzes vásárlások, eladások bizonylatolása, számlák készítése, az azokhoz tartozó teljes körű adminisztrációs feladatok. Napi pénzforgalom, pénztár kezelése felülvizsgálata, a pénztár forgalmához tartozó dokumentációk naprakészen tartása. Szigorú számadású nyomtatványok vezetése. Árú bevételi jegyek, szállítólevelek, anyagkísérő okmányok kezelése, belső rendszer és az előírt jogszabályok szerinti kitöltése, ellenőrzése, továbbítása. Egyéb, a telephely működéséhez szükséges dokumentációk elkészítése. Irattárazás, postázás, levelezés.
Szükséges: Középfokú végzettség, alapfokú számítástechnikai ismeretek, MS Office, E-mail. Ügyfélközpontú szemlélet. Erkölcsi bizonyítvány.
Sürgősen munkát keresek több, mint 20 éves ügyntézői, tender monitorozási, projekt koordinåtori, előkékszítői, külkerekedelmi, fuvarszervezési gyakorlattal,közbeszerzési ismeretekkel, angol, olasz fordítási tapasztalattal (elsősorban műszaki és üzlet...
Bővülésünk kapcsán a következő pozícióra keresünk munkatársat, aki a Webshopok működtetését, a műszaki marketinget jól ismeri, és a kereskedelmi szektorban kellő tapasztalattal rendelkezik! Feladatok Webáruházunk termék struktúrájának kialakítása, fe...