Feladatok: - Ügykezelési feladatok végzése a cégcsoport központi irodájában, együttműködve a szakmai, pénzügyi és működtetésért felelős osztályok vezetőivel - ügyvezetői naptár kezelése, tárgyalási időpontok és programok egyeztetése a részt vevő felek között - a cégcsoport tevékenységére vonatkozó egészségügyi szolgáltatási igények (orvosok, praxisok) hirdetéseinek, valamint a pályázati lehetőségek nyomon követése - bejövő telefonok fogadása, információk rögzítése, továbbítása - a cégcsoport központi levelezésének koordinálása, - részvétel a cégcsoport munkafolyamataihoz tartozó adatellenőrzésekben - részvétel a cégcsoport online irányítási rendszerének kezelésében, adatrögzítés - közreműködés postázási, iktatási feladatokban
Elvárás: - középfokú végzettség
Előny, de nem feltétel: - felsőfokú végzettség - titkársági, irodavezetői tapasztalat
Kapcsolat a hirdetővel
R&V Cégcsoport
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Feladatkör • a HR-dokumentációk elkészítése, rendszerezése, a hozzájuk kapcsolódó nyilvántartások naprakész vezetése • munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése (munkaszerződések, munkaköri leírások,...