Dinamikusan növekvő, hiánypótló szolgáltatást nyújtó cégként keresünk új munkatársat jó hangulatú, jól felszerelt irodánkba. Munkád kihívásokkal teli, vezetőid empatikusak és közvetlenek, kollégáid pedig egyben a barátaid is lehetnek.
feladatok: - személyi kartonok vezetése - dokumentumok begyűjtése és nyilvántartása - külső kapcsolattartás ügyintézői szinten - séma alapján szerződések gyártása - jelentések, kimutatások készítése
előny: - nagy adatmennyiség kezelésével kapcsolatos tapasztalat
elvárások: - 3 év adminisztrációs tapasztalat - szövegszerkesztők, táblázatkezelők felhasználói szintű ismerete
előny: - tapasztalat CRM és/vagy ERP rendszerek használata terén
Önéletrajzát küldje az info@rvcegcsoport.hu e-mail címre nettó bérmegjelöléssel!
Kapcsolat a hirdetővel
R&V Cégcsoport
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Gyorsan fejlődünk, sok a dolgunk és segítségre van szükségünk! Cégcsoportunk 100%-os magyar tulajdonban, folyamatosan fejlődve dolgozik a magyar egészségügyi rendszer optimalizálásán már több, mint 10 éve. Keressük kiváló fellépésű, jó kommunikációs ...
Családias multi, magyar tulajdonú, de külföldön is több országban jelen lévő HR cég kiterjedt irodahálózattal: ez a Viapan Group. Szerezz szakmai gyakorlatot nálunk, és ismerd meg a munkaerő-közvetítési és -kölcsönzési üzletág alapjait! Mivel foglalk...