Főbb feladatok: • A munkaügyi, bérelszámolási és TB kifizetőhelyi feladatok vállalatcsoport szintű megvalósulásának biztosítása, a hatályos jogszabályokban foglaltak szerint. • Gondoskodik a Munkaügyi Csoport feladatainak magas minőségben, határidőben és a jogszabályi előírásoknak megfelelő ellátásáról. • Szakmailag irányítja, fejleszti és motiválja a munkatársait. • Koordinálja a munkaviszony létesítésével, megszüntetésével, illetve be- és kijelentéssel kapcsolatos feladatok elvégzését. • Gondoskodik a bérszámfejtéssel kapcsolatos feladatok teljeskörű ellátásáról (adatgyűjtés, számfejtés, feldolgozás, ellenőrzés). • Kapcsolatot tart a munkavállalókkal, vezetőkkel, hatóságokkal (NAV, NEAK, KSH, MÁK). • Hatósági ellenőrzéseknél adatot szolgáltat az ellenőrzést végző hatóság részére, részt vesz az ellenőrzés folyamatában. • A gazdasági igazgató felé rendszeresen riportál, szoros együttműködésben dolgozik a pénzügyi és számviteli csoport, valamint a HR vezetővel.
Elvárások: • Felsőfokú TB- és bérügyi végzettség. • Hasonló munkakörben min. 3 éves és szakterületen eltöltött min. 5 éves tapasztalat. • Microsoft Office programok használata, magas szintű Excel ismeretek. • Eredményorientáltság, rendszerszemlélet, gondosság.
Előnyök: • Gazdasági felsőfokú végzettség. • Cégcsoportos működésben szerzett gyakorlat. • Kulcs-Soft program ismerete.
Amit kínálunk: • Határozatlan idejű munkaviszony, teljes munkaidős foglalkoztatás, hosszú távú munkalehetőség, kötetlen munkarendben. • Versenyképes bérezés és egyéb juttatások. • A munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, mobiltelefon). • Kulturált, modern munkakörnyezet a város központjában. • Munkavégzés helye: Kazincbarcika.
Az állásra kizárólag az alábbi e-mail címen lehet jelentkezni, fényképes önéletrajzzal és motivációs levéllel, a pozíció megjelölésével: jelentkezes@activehrc.hu