Ez a hirdetés több mint 3 hónapja frissült utoljára. Lehet, hogy már nem aktuális információkat tartalmaz.

Adategyeztetés a Cofidis irodájában-Kecskemét-Bér: br. 1259 Ft/óra

Kecskemét
2 éve, 7 hónapja
  • Hirdetés ID: MAXAPRÓ-8006435
  • Kategória: Állás, Munka
  • Alkategória: Irodai munka, Adminisztráció
  • Pozíció típusa: Mellékállás
Leírás
18 év feletti diákok jelentkezését várjuk, irodai kisegítésre!

FELADATOK
• Ügyfelek beazonosítása személyes okmányok alapján, nyilatkozatok ellenőrzése, nyilatkozattétel rögzítése a rendszerben, annak a felügyelete, hogy minden rendben zajlik és ha szükséges akkor a várakozók segítése.

FELTÉTEL
• Nappali tagozatos jogviszony
• Megbízhatóság
• Min. 2 teljes nap vállalása (heti 20 óra)

KEZDÉS
október 4. hétfő

MUNKAIDŐ
H-P 08:00-18:00-ig

MUNKA IDŐTARTAMA
október

BRUTTÓ BÉR
1259 Ft/óra

MUNKAVÉGZÉS HELYE
Kecskemét

MEGJEGYZES
A jelentkezésnél tüntessétek fel, milyen időbeosztásban tudnátok dolgozni.

PROJEKT MENEDZSER
Schubert Tímea
Email: schubert.timea@mads.hu
Telefon: +36 (20) 3629 219

JELENTKEZÉS
Fényképes önéletrajzzal, tárgy:Kecskemét

Kapcsolat a hirdetővel
  • Schubert Tímea

  • +36 20-mutasd
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.


Elhelyezkedés
Kecskemét


Hasonló hirdetések

  • Régen frissült
    Kecskemét
    A Hírös Klímatechnika Kft. klímaberendezések, hőszivattyúk forgalmazásával, telepítésével, ipari rendszerek és gépészeti munkák kivitelezésével foglalkozik. Irodai asszisztenst keresünk részmunkaidőben ( napi 4 órában), aki biztosítja a kollégáknak a...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    4 hónapja, 3 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Kecskeméten vagy környékén adminisztratív állást keresek. Könyvelés , számlázás, logisztikai adminisztráció, területre gondoltam, de más pozíciót is elfogadok. Azonnal munkába tudok állni. Érdekel 6 órás munka is. Köszönöm...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    8 hónapja, 3 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Feladatai: A munkavállalók be- és kiléptetésének lebonyolítása, munkaügyi adminisztrációja A vállalat munkavállalóinak teljes körű munkaidő nyilvántartása és bérszámfejtése Munkavállalók személyi anyagának kezelésre, naprakészen tartása Kapcsolattart...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    11 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Főbb feladatok, munkák: • A szervizben dolgozó munkatársak irányítása, ellenőrzése • Szerviz feladatok és folyamatok optimalizálása és fejlesztése, hatékonyság növelése • Partnerekkel folyamatos kapcsolattartás • Javításokkal kapcsolatos munkafelvéte...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    11 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét, Olaszul beszélő import asszisztenst keresünk
    Folyamosan bővülő mezőgazdasági gépértékesítő cégcsoportunk kecskeméti telephelyű csapatába keressük hosszútávra következő kollégánkat! FEALADATOK: Külföldi partnereinktől árubeszerzéssel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása Irodai beszerzésekk...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    11 hónapja, 2 hete
 
Kapcsolat a hirdetővel
  • Schubert Tímea

  • +36 20-mutasd
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Üzenet küldése a hirdetőnek
Érdeklődésed elküldésével elfogadod tájékoztatónkat és kifejezetten hozzájárulsz ahhoz, hogy a maxapro.hu üzemeltetője, a weboldal használata során megadott adataidat az Adatvédelmi tájékoztatóban meghatározott célokból kezelje.
Elhelyezkedés
Kecskemét