A Hírös Klímatechnika Kft. klímaberendezések, hőszivattyúk forgalmazásával, telepítésével, ipari rendszerek és gépészeti munkák kivitelezésével foglalkozik. Irodai asszisztenst keresünk részmunkaidőben ( napi 4 órában), aki biztosítja a kollégáknak a...
Kecskeméten vagy környékén adminisztratív állást keresek. Könyvelés , számlázás, logisztikai adminisztráció, területre gondoltam, de más pozíciót is elfogadok. Azonnal munkába tudok állni. Érdekel 6 órás munka is. Köszönöm...
Feladatai: A munkavállalók be- és kiléptetésének lebonyolítása, munkaügyi adminisztrációja A vállalat munkavállalóinak teljes körű munkaidő nyilvántartása és bérszámfejtése Munkavállalók személyi anyagának kezelésre, naprakészen tartása Kapcsolattart...
Főbb feladatok, munkák: • A szervizben dolgozó munkatársak irányítása, ellenőrzése • Szerviz feladatok és folyamatok optimalizálása és fejlesztése, hatékonyság növelése • Partnerekkel folyamatos kapcsolattartás • Javításokkal kapcsolatos munkafelvéte...
Folyamosan bővülő mezőgazdasági gépértékesítő cégcsoportunk kecskeméti telephelyű csapatába keressük hosszútávra következő kollégánkat! FEALADATOK: Külföldi partnereinktől árubeszerzéssel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása Irodai beszerzésekk...
Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
11 hónapja, 1 hete
Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-4905127
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Cégünk több mint 20 éves múltra tekint vissza. Csapatunkba keresünk hosszútávra munkatársat. Cégünk szerződött, kizárólagos magyarországi forgalmazója a FARMTRAC traktoroknak, továbbá értékesít MTZ és ISEKI traktorokat, valamint 27 gyártó munkagépeit és tartozékait.
FELADATOK: • Az iroda működésével kapcsolatos adminisztratív és szervezési feladatok ellátása • Irodai beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézés • Kapcsolattartás az ügyfelekkel • Számlázások előkészítése • Eladott gépek, eszközök elkésztése átadásra • Eladások nyomon követése • A Társaság működéséhez kapcsolódó belső nyilvántartások vezetése • Közreműködés szerződések, egyéb céges dokumentumok elkészítésében • Belső adatbázisok naprakész vezetése (ügyfélszerződések, nyilatkozatok)
ELVÁRÁSOK: • jó kommunikációs készség, rátermettség • jó szervező készség • terhelhetőség • magas szintű számítógépes ismeretek • megbízható, precíz, önálló munkavégzés • lojalitás a céggel és a munkakörrel szemben • problémamegoldó gondolkodás • „B” kategóriás jogosítvány
AMIT KÍNÁLUNK: • Versenyképes havi alapjövedelem • Stabil háttér • Szakmai fejlődési lehetőség • Hosszútávú munkalehetőség Állás típusa: Teljes munkaidő
Érdeklődni Lázár Felíciánál. Várjuk önéletrajzod az [------] e mail címre Vagy hívd a [------] os telefonszámot.