Ezt a hirdetést archiválták.

Irodai asszisztens

Kecskemét
2 éve, 3 hónapja

Hasonló hirdetések

  • Régen frissült
    Kecskemét
    A Hírös Klímatechnika Kft. klímaberendezések, hőszivattyúk forgalmazásával, telepítésével, ipari rendszerek és gépészeti munkák kivitelezésével foglalkozik. Irodai asszisztenst keresünk részmunkaidőben ( napi 4 órában), aki biztosítja a kollégáknak a...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    4 hónapja, 3 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Kecskeméti Mezőgazdasági gépeket forgalmazó cég keres Személyi asszisztenst azonnali kezdéssel! Főbb feladatok: - Folyamatos napi együttműködés a cégvezetővel - Írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése - Emailek, telefonok kezelése, időpont eg...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    11 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Munkaköri leírás Folyamatosan bővülő cégcsoportunk Irodai ügyintéző munkatársat keres! FELADATKÖR: Az iroda működésével kapcsolatos adminisztratív és szervezési feladatok ellátása Irodai beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézés A Társaság működéséhez ka...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    11 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Kecskeméti Mezőgazdasági gépeket forgalmazó cég keres Személyi asszisztenst azonnali kezdéssel! Főbb feladatok: - Folyamatos napi együttműködés a cégvezetővel - Írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése - Emailek, telefonok kezelése, időpont eg...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    11 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Kecskeméti Mezőgazdasági gépeket forgalmazó cég keres Személyi asszisztenst azonnali kezdéssel! Főbb feladatok: - Folyamatos napi együttműködés a cégvezetővel - Írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése - Emailek, telefonok kezelése, időpont eg...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    2 éve, 4 hónapja


Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó.
Kérhetsz egyet a felhasználótól.
  • Hirdetés ID: MAXAPRÓ-7163371
  • Kategória: Állás, Munka
  • Alkategória: Irodai munka, Adminisztráció
Leírás
Ha szeretnél egy dinamikus pörgős fiatalos csapatban dolgozni, nálunk a helyed!

Feladatok:
Napi szintű irodai adminisztrációs feladatok támogatása
Kapcsolattartás ügyfelekkel, munkavállalókkal, és persze a társosztályokkal
Kiválasztási folyamat teljeskörű támogatása
Kimutatások, riportok készítése
Projektek koordinálásának támogatása

Elvárás:
Középfokú végzettség
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, Outlook)
Kiváló kommunikációs készség
Lendületes, pro aktív hozzáállás, rugalmasság
Vidám, barátságos természet
B kategóriás jogosítvány és vezetési tapasztalat
Angol és/ vagy Német nyelvtudás

Amit ajánlunk:
Hosszú távú munkát heti 40 órás munkaidővel
Folyamatos fejlődési lehetőséget (rendszeres belső és külső oktatások, tréningek)
Fiatalos, támogató csapatot
Versenyképes juttatási csomagot
Ha pályakezdő vagy, segítünk kibontakozni ezen a pályán

Előny:
Hasonló munkakörben, Hr területen szerzett munkatapasztalat
Sales attitűd
Utazás hajlandóság

Jelentkezz még ma, fényképes önéletrajz küldésével :)

Elhelyezkedés
Kecskemét

 
Elhelyezkedés
Kecskemét