Munkaköri leírás Főbb feladatok, munkák: Az ügyvezető igazgató céges és privát ügyeinek szervezése, koordinálása Általános adminisztrációs feladatok ellátása Találkozók, programok és megbeszélések szervezése Részvétel szakmai rendezvények, kiállításo...
Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
11 hónapja, 1 hete
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-5034823
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Munkaköri leírás Főbb feladatok, munkák: • Az ügyvezető igazgató céges és privát ügyeinek szervezése, koordinálása • Általános adminisztrációs feladatok ellátása • Találkozók, programok és megbeszélések szervezése • Részvétel szakmai rendezvények, kiállítások megszervezésében és lebonyolításában • Általános asszisztensi feladatok: iratrendezés, fénymásolás, levelezések, telefonos ügyintézés • Ajánlatkérések, megrendelők elkészítése • Céges rendezvények szervezése
Az álláshoz tartozó elvárások: • Fő elvárás: Felsőfokú végzettség!!! • Alapelvárás: magas szintű, tárgyalóképes angol (írásban és szóban egyaránt) • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny • Munkavégzésben önálló, gyors, megbízható és precíz • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség • Vezetői engedély • Igényes megjelenés • Diszkréció • Lojalitás • Rugalmasság • Dinamizmus
Amit kínálunk: • Igényes munkakörnyezet • Változatos és érdekes feladatok • Erős csapatszellem • Versenyképes jövedelem • Hosszú távú, biztonságos munkahely
Állás, munka területe(i): • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka • Személyi asszisztens
Állás típusa: Teljes munkaidő
Kérdések a jelentkezéshez Ön a következő jelentkezéskor felteendő automatikus kérdéseket választotta: • Beszéli ezt a nyelvet: angol?