A Kecskeméti Törvényszék igazságügyi alkalmazotti (írnoki) állást hirdet Az állásra azok jelentkezhetnek, akik • középfokú iskolai végzettséggel, • okirattal igazolt gépírástudással, valamint • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretekkel rende...
Kiskunhalason keresek teljes vagy részmunkaidős irodai adminisztrációs vagy adatrögzítő állást. 2 éves tapasztalttal rendelkezem, megbízható, pontos vagyok. Elvégeztem egy pedagógiai és családsegítő munkatárs képzést is ilyen jellegű munka is érdekel...
Több, int 32 éve dolgozom Budapesten, mint orvosírnok, igen nagy tapasztalattal rendelkezem az adminisztrációt illetően. Kiskunhalason szeretnék dolgozni. 2020. júliusában tudnék kezdeni....
Irodai munka, Adminisztráció - Kiskunhalas
4 éve
Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-12231268
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Főbb feladatok és elvárások: Logisztikai -, értékesítési- és rendezvényszervezési feladtok (fuvarszervezés, kapcsolattartás vevőkkel, marketing, adminisztráció) Értékesítési vezető munkájának támogatása. A szezonban 10 órás és esetenkénti hétvégi munkavégzés. Kül- és belföldi rendezvények előkészítése, aktív részvétele. Termelői látogatások. Fizikai és irodai munka aránya: 25%-75%
A munkakör betöltéséhez szükséges követelmények: Határozott, jó kommunikációs készség, angol nyelven is. Önálló munkavégzés. Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Email)
Állás betöltéséhez előnyt jelent: „B” kategóriás jogosítvány, kiskunhalasi lakóhely, canva, corel vagy egyéb grafikai programok ismerete marketing tartalmak készítéséhez
Amit kínálunk: Hosszú távú munkalehetőséget, „hosszabb nyári szünetet”, versenyképes jövedelmet, fejlődési - és előléptetési lehetőséget, lendületes munkatempót.
Jelentkezés: fényképes önéletrajzzal a [------] e-mail címen