Főbb feladatok: Véradások szervezése, Programok szervezése, A releváns területek vagyonának rendeltetésszerű kezelése, megőrzése, lehetőség szerinti gyarapítása adatszolgáltatások és egyéb elszámolások összeállítása határidők betartása
Elvárások: minimum középfokú végzettség precíz, pontos, kreatív, megoldást kereső személyiség magabiztos táblázatkezelési ismeretek jogosítvány és saját gépkocsi
Előnyt jelent: civil szervezetnél szerzett tapasztalat Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérem fényképes szakmai önéletrajzát, motivációs levelét az iren.hamburgerne@voroskereszt.hu e-mail címre 2017. október 15-ig elküldeni.
Adminisztratív feladatokban jártas kollégát keresünk csapatunk bővítéséhez. Értékesítésben szerzett tapasztalat előny, valamint angol,vagy német nyelvtudás. MS Office(Word, Excel..) gyakorlati ismerete szükséges a munkavégzéshez. Önéletrajzokaz a tit...
Komárom,vagy környékén eladói,irodai állást keresek.30 éves kereskedelmi tapasztalatom van.Érettségim,jogosítványom van.Internetes,ügynöki munka nem érdekel....
We are looking for Assistant who can speak English well work at Komárom. If you are interested, please send us your CV in English to the following mail address: itsopening@gmail.com...