A szépségszalon - A nővérek öröksége folytatásában egy új Berlin, egy új generáció világa tárul elénk...
Berlin, 1952. Marion Lichtenthal, a fiatal doktornő feladja állását a klinikán, hogy csatlakozhasson anyja kozmetikai cégéhez. Úgy véli, sokkal nagyobb hangsúlyt kellene fordítaniuk az orvosi kozmetikára, bár ezzel nagynénje, Charlotte Rudorf vállalatának közvetlen vetélytársaivá válnának. Mivel Charlotte egyetlen fia súlyos háborús traumában szenved, lánya, Emma szeretné vezetni az üzletet, amit azonban az anyja nem támogat. Emma kiutat keres szorult helyzetéből, és szívesen társulna unokatestvérével, Marionnal, hogy ők ketten hódítsák meg a piacot. Saját cégükkel új útra lépnének, új célokat tűznének ki, remélve, hogy ezzel nem a családok közötti viszályt mélyítenék tovább, hanem a két anya évek óta tartó háborúskodásának vetnének véget.
Nora Elias romantikus családregényének második része a háború szabdalta Berlinben játszódik, ahol valami új és izgalmas van alakulóban. Egy sodró történet szabadságról, szerelemről, és olyan nőkről, akik nem mások elvárásainak akarnak megfelelni. Bár a világ folyton változik, a szépség örök... És mindig megtalálja a maga útját.
Egy tökéletesen fekete, több ezer méter magas áthatolhatatlan kupola borul a város fölé - ez az "erőtér". A civilizáció összeomlásának korszakában burkolja így be magát az egyik főváros, hogy megvédje polgárait az eluralkodó káosztól, erőszaktól, fos...
Több mint félezer érem, bravúros rekordok, felejthetetlen pillanatok - az elmúlt évtizedekben a magyar olimpikonok sportnagyhatalommá tették az országot az ötkarikás játékokon elért eredményeikkel. Másodpercek, méterek, pontok és gólok azonban nem tu...
Szókratészt minden idők egyik legnagyobb gondolkodójaként tartjuk számon. Pedig nem volt tudós, nem írt semmit, egész életében tanulni akart. Úgy tartotta, "a vizsgálódás nélküli élet nem emberhez méltó élet". Meg volt győződve, hogy az elképzelések ...
Gazdag nyelv a magyar. Ha élünk bő lehetőségeivel, akkor egy nagy formátumú alkotás minősítésénél két szót is használhatunk: teljes és tökéletes. Pedig a kettő nem azonos: a teljesség a mű tartalmi gazdagságát jelzi, a tökéletesség a kivitelezés minő...
A nyilvánosságnak szánt beszélgetés mindig tanúbizonyság-tétel is. Senki sem tesz tanúbizonyságot a maga teljességében arról, aminek tanúja volt, csak annak bizonyos részleteiről. Alapvetően szinte csak arról, amiről kérdezik. Éppen ezért a kérdezőne...