Az ECDL-vizsgarendszerben a számítógép-felhasználói ismereteket 9 modulba sorolták be. Ebben a rendszerben azok a felhasználók kaphatnak bizonyítványt, akik a 9 modulból 7-et sikerrel teljesítenek. E kötet a 4 kötelezően választandó modul mellett tartalmaz 3 szabadon választhatót, így a teljesíthető modulok egy lehetséges, a vizsgázók által leggyakrabban választott kombinációját mutatja be. Az egyes modulokhoz tartozó feladatsorok az aktuális követelmények figyelembevételével készültek. A szerzők törekedtek arra, hogy minden lehetséges feladattípust bemutassanak. A kötet némi előismeret birtokában önálló felkészülésre is alkalmas, ugyanis a feladatsorok előtt módszertani ismertető, a kötet végén pedig részletes, magyarázatokkal bővített megoldási útmutató található. A könyv CD-melléklete a források mellett a kész megoldásokat is tartalmazza. A könyvet ajánljuk minden ECDL-vizsgára készülő vagy felkészítő olvasónak, illetve azoknak, akik számítógépes ismereteiket érdekes feladatok megoldásával szeretnék bővíteni.
A könyvet az Oktatási Hivatal az EMMI kerettantervek szerint TKV/5684-20/2013 engedélyszámmal 2018. augusztus 31-ig tankönyvvé nyilvánította. Egy sikeres informatika érettségi vizsga olyan jártasságot tanúsít, melyet egyfelől a munkaerőpiac is elisme...
"Könyvünk az Oktatási Minisztérium által kiadott kerettanterv alapján készült, így megfelel mind a NAT, mind a kerettanterv elvárásainak. Azoknál a témaköröknél, melyek szerepelnek a középszintű érettségi vizsgán is, az ismereteket az érettségi vizsg...
60 közép- és emelt szintű szóbeli érettségi mintatételt tartalmazó kötetünk a 2017-ben életbe lépett új érettségi vizsga követelményrendszere alapján készült. A tételek a valódi vizsgahelyzetet modellezik, minden érettségi feladattípust és témakört é...
A Scratch környezet alkalmas arra, hogy olyan gyerekeknek tanítsunk programozást, akiket eddig csak nagyon nehezen, vagy nem tudtunk bevonni. Iskolában, kis óraszám, akár 2-3 óra is alkalmas arra, hogy belekóstoljanak a diákok a programozásba. A belé...
A könyv alapvető programozási ismereteket tartalmaz a képernyőre írástól az adat- és vezérlési szerkezeteken, programozási tételeken át az objektumorientált programozásig, valamint a Windows alkalmazásfejlesztés alapjaiig. A programnyelvekről és az a...