A Kerekerdő kedves állatainak segítségével a gyermek sok érdekes feladatot megoldhat, amelyek fejlesztik a memóriáját, a megfigyelőképességét, a logikus gondolkodását. Társasjáték közben megtanulja a számokat 1-6-ig. A foglalkoztatót a matricák teszik még érdekesebbé.
Hogyan nyerjünk egy vetélkedőn? Hogyan alakultak ki a negatív számok? Hogyan számoljunk átlagot? Hogyan legyünk milliárdosok? Hogyan mérjük az időt? Lehet, hogy nem vesszük észre, de a matematika szinte mindenütt jelen van a világban a kódok feltörés...
Ahogy lemegy a nap a nagy építkezés mögött, a szorgalmas munkagépek készen állnak, hogy jó éjszakát kívánjanak. Egyenként, egymás után a buldózer, a betonkeverő, a dömper és a kotró is befejezi a munkát, aludni mennek, hogy készen álljanak egy újabb ...
"Roberto Bolaño generációjának legbámulatosabb spanyol nyelvű regényírója., vallotta sokakkal egyetértésben Susan Sontag. A 2666 pedig a chilei szerző vitathatatlan mesterműve, amely a korai halála utáni évben, 2004-ben jelent meg, és máig a 21. száz...
A hangyokkal vívott végső háború után Ender Wiggin eltűnik… és megjelenik egy új hang az emberlakta univerzumban, a Holtak Szószólója, aki elmeséli a Hangyháború igaz történetét. Most, hosszú évszázadokkal később egy újabb idegen fajt ismer meg az em...
JÁTÉK - FANTÁZIA - LOGIKA Rejtélyes esetek nyomában A 25 furfangos fejtörő megoldása szórakoztató időtöltést ígér, ugyanakkor igazi agytorna is, hiszen a logikádra és a fantáziádra egyaránt szükséged lesz. Játszhatsz egyedül is, de csapatban vagy a c...