Adminisztratív feladatok ellátása angol nyelvtudással. Bérezés nettó 300.000 Ft/hó
Adminisztratív feladatok ellátására keresünk kollégákat angol nyelvtudással. Bérezés; nettó 300.000 Ft/hó
Feladatok;
- Vendégek regisztrációja, fogadó személy értesítése, látogatói köpenyek, fejpántok kiadása
- Bejövő hívások kezelése
- Ki- és bejövő posta kezelése
- Fényképezőgép kiadása
- Bekészítések kezelése
- Tűzjelző kezelése, jelzés esetén
- Dolgozók beléptetésében - kiléptetésében rész vétel (szondáztatás, hőkamera ellenőrzése)
- EHS és HR adminisztrációban részvétel
- Kamerák élő képének megfigyelése, eltérések / hiányosságok jelentése
- Érkező kamionok, vállalkozók regisztrációja
- Prezentációk készítése (igény esetén)
- Veszélyhelyzet esetén a rá kiadott védelmi intézkedések elvégzése
Kisebb fordítások elvégzése (angolról magyarra)
Képesítési követelmények:
- Középfokú végzettség (preferált adminisztrációs területen)
- Társalgási szintű angol nyelvtudás (vendégek fogadásához, emailek olvasásához)
- Pontos, precíz munkavégzés
- Számítógépes ismeretek (Office 365)
Munkavégzés helye; Nagyigmánd
Kérem küldje el szakmai önéletrajzát az alábbi email címre;
beerkezett2021@gmail.com