Feladat: tárgyalások, megbeszélések szervezése valamint aktív részvétel a felkészülésben, lebonyolításban adminisztrációs feladatok, levelezések bonyolítása ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartás Kérem vegye figyelembe: A pozíció jellegéből adódóan gyakori utazással és flexibilis munkaidővel jár!
Előírt Végzettség: közép, vagy felsőfokú végzettség felhasználó szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, Internet, Outlook)
Szakmai Tapasztalat: Szakmai tapasztalat nem feltétel
Elvárt Képességek, Ismeretek: kifogástalan megjelenés, kiváló kommunikációs- és szervezőkészség, problémafeltáró- és megoldó képesség pro-aktív, rugalmas személyiség precizitás, megbízhatóság, elkötelezettség, felelősségteljes gondolkodás angol társalgási szint, alternatívaként valamelyik környező ország nyelvének ismerete előny
AMIT Kínálunk: modern, jó hangulatú iroda fiatalos, lendületes, jó csapat munkaruha - üzleti viselet, autó, laptop, telefon, stb. rugalmas munkaidő gyors kiválasztási folyamat betanítás
Jelentkezését fényképes önéletrajzzal üzenetben vagy a work.mgr.assistant@gmail.com emailcímre várjuk.
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.