Főbb feladatok: Belépő és kilépő munkavállalókkal kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, Az elektronikus munkaidő-nyilvántartási rendszerben a munkarendek beállítása és kezelése, a jelenléti és távolléti adatok ellenőrzése, Munkaszerződések, szerződésmódosítások elkészítése, A gazdasági vezető és a bérszámfejtő munkájának támogatása, Folyamatos kapcsolattartás a hatóságokkal, szakmai szervezetekkel, megváltozott munkaképességű munkavállalókkal, Munkaügyi nyilvántartások vezetése, Havi elszámolások, beszámolók készítése.
Elvárások: felsőfokú végzettség (Főiskola/Egyetem) 3-4 év szakmai tapasztalat (munkaügyi ill. gazdasági), számítógép-kezelői ismeretek, erős felhasználói szintű tudás, önálló munkavégzés, kiváló problémamegoldó és kommunikációs készség, gyorsaság, igényesség, precizitás, büntetlen elõèlet
Kapcsolat a hirdetővel
Elena Motovilova
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.