FELADATOK: Adatok rögzítése és naprakészen tartása a vállalatirányítási rendszerben; számviteli bizonylatok másolása, szkennelése; archiválási feladatok ellátása; telefonos, elektronikus bérlői, szolgáltatói kapcsolattartás; levelezés előkészítése és nyilvántartása; adminisztrációs és egyéb háttérfeladatok ellátása;
ELVÁRÁSOK: 1-3 év hasonló területen szerzett tapasztalat; monotonitás és stressztűrő képesség; gyors és precíz munkavégzés; MS Word/Excel, levelező program ismerete; önálló problémamegoldó és jó kapcsolatteremtő képesség; határozott, dinamikus személyiség; mind csapatmunkára, mind önálló munkavégzésre való képesség.
AMIT KÍNÁLUNK: versenyképes jövedelem; fiatalos, rugalmas, kellemes munkahelyi légkör; hosszútávú, biztos munkahely; változatos feladatok;
ELŐNYT JELENT: pénzügyi ismeretek
SZÜKSÉGES NYELVTUDÁS: angol
MUNKAVÉGZÉS HELYE: Maxcity Bevásárlóközpont 2045 Törökbálint, Tópark utca 1/a
JELENTKEZÉS MÓDJA: Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, úgy bruttó bérigényét és legkorábbi munkába állásának időpontját tartalmazó magyar nyelvű fényképes önéletrajzát kérjük küldje meg a takacs.szilvia@maxcity.hu email címre.
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
A MASPED Logisztika Kft. meghatározó szerepet tölt be a hazai logisztikai piacon. Széles körű, komplex szállítmányozási és logisztikai szolgáltatásokat nyújtunk magyarországi és külföldi partnereink számára. Érdekel a Logisztika világa? Szívesen dolg...