A Multistrada 1260S sport változata, Öhlins futóművel, karbon kiegészítőkkel, mart könnyűfém felnikkel, egyedi fényezéssel, karbon Termignoni kipufogóval. Motor Típus: 90°-os L kéthengeres, hengerenként 4 szelepes Testastretta DVT Desmodromic Variable Timing, (Dual Spark) dupla gyújtó gyertyás, folyadékhűtése
Hengerűrtartalom: 1262 cm3
Furat és löket: 106 x 71.5 mm
Kompressziós arány: 13 : 1
Teljesítmény: 116,2 kw -158 LE @ 9500 ford./perc
Nyomaték: 129,5 Nm @ 7500 ford / perc
Befecskendezés: Bosch elektronikus befecskendező, eliptikus 56 mm torok Ride-by-Wire rendszerrel
Kipufogó: 2-1 rendszer beépített katalizátorral és 2 lambdasondával, kettős rozsdamentes dobbal
A 2020-as MV Agusta Dragster 800 RR SCS testes, de mégis átlagos megjelenésű. Az utcai streetfighter motorok erőteljes kinézete jellemzi, háromhengeres szívvel. Számunkra a Dragster RR a nyers erő, a technológia és a tökéletes forma keveréke . Semmi ...
A Panigale V4 2020-as verziója még magasabbra teszi a lécet, az amatőrök és a profik számára egyaránt a magasabb szintű pályahasználatot tesz lehetővé. A számos finomításnak hála a motor felhasználóbarátabb, kevésbé fárasztó motorozást tesz lehetővé,...
A Rosso sorozatot három különálló modell alkotja, a Dragster 800, a Brutale 800 és a Turismo Veloce 800. Mindegyik stílus magáért beszél, a formatervezés és a teljesítmény kiváló, ikonikus darabok. Egyetlen termékcsalád sem volt ilyen vonzó és magas ...
Az első Brutale örökre megváltoztatta a naked sport motorkerékpárok fogalmát. Mára a Brutale 1000 Serie Orohosszú fejlődési szakaszon ment át, miközben egy új koncepciót hoztak létre, a legnagyobb teljesítmény elérése érdekében. Az osztott ülésnek kö...