30 éve aktívan működő, nemzetközi ügyfélkörrel rendelkező pénzügyi tanácsadó cég keresi megbízható új kollégáját IRODAI ASSZISZTENS / RECEPCIÓS munkakörbe. Az ideális jelöltnek már van irodai tapasztalata, kommunikatív, magabiztosan tudja használni az MS Office programokat, tud szkennelni, nyomtatni és nem riad meg ha az ügyfél a telefonban angolul szólal meg. Jelentkezés: fényképes CV bérigény megjelölésével a recruitment@laveco.com címre várjuk. Főbb feladatok, munkák: - Időpontok egyeztetése, tárgyalók foglalása és rendben tartása - Érkező ügyfelek fogadása, kiszolgálása - Telefonok, e-mailek kezelése, feldolgozása - Kollégák munkájának adminisztratív támogatása - Bejövő / kimenő postai levelek, küldemények kezelése, futár rendelés - Aktív közreműködés a Recruitment osztállyal (bejövő jelentkezések iktatása, szortírozása, megfelelő helyre történő továbbítása, új jelentkezők felkutatása a megadott szempontok szerint) - Nyilvántartások vezetése, egyéb adminisztrációs feladatok ellátása - Segédkezik iroda mindennapos működésében
Az álláshoz tartozó elvárások: - MS Office felhasználói szintű ismerete (Outlook, Excel, Word) - Aktív magabiztos angol nyelvtudás (teszteljük!) - Kiváló kommunikációs és probléma megoldó készség - Pontos, precíz, önálló munkavégzés
Amit mi kínálunk: - Versenyképes jövedelem - Családias légkör - Pozitív csapatszellem - Stabil vállalati háttér - Kihívásokkal teli, felelősségteljes feladatok - Kulturált munkakörülmények - Egymást segítő csapat, jó munkahelyi légkör és támogató kollégák - Egy olyan cég része leszel, ahol fontos, hogy Te is jól érezd magad, ahol számít a Te véleményed is - Belvárosi, tömegközlekedéssel is jól megközelíthető munkahely (Kálvin tér közelében) Előnyt jelent: recepciós tapasztalat (nem szállodai) Munkavégzés helye: Budapest, IX. kerület Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő (hétfő - péntek)
Cégcsoportunk új munkatársat keres beszerzési és értékesítési asszisztens munkakör betöltésére. Feladatok: • hazai és külföldi partnerekkel történő kapcsolattartás magyar és angol nyelven, • értékesítési, beszerzési, áruforgalmi ügyletek lebonyolítás...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IX. kerület
Cégcsoportunk új munkatársat keres kereskedelmi asszisztens munkakör betöltésére. Feladatok: • közbeszerzési eljárásokra ajánlatok összeállítása, • partnerekkel történő kapcsolattartás, • a kereskedelmi osztály napi munkájának segítése, • projektek n...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IX. kerület
Irodai adminisztratív munkára keresünk megfelelő jelentkezőt, budapesti ügyvédi irodába. Teljes és részmunkaidős foglalkoztatás is lehetséges. Feltétel: Üzleties megjelenés és tárgyalóképesség, Office programok ismerete. Feladatok: Irodai munka, irat...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IX. kerület
Munkatársat keresünk, aki jártas a word excel használatában és németül szinkron tolmácsol. Munkavégzés helye Budapest IX. Ker., alkalmanként Ausztria.Önéletrajzot bérigény megjelölésével várjuk a tarszilvia6@gmail.com email címre...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IX. kerület