160 000 Ft Az Aegon biztosító háttér vállalkozás segítő folyamatát támogató telefonon történő időpont egyeztetésre keresem kollégáim! Hétfőtől péntekig dolgozunk napi 4-6-8 óra irodai munkát vállalni tudó emberek jelentkezését várjuk! Feladatok:
-Meglévő ügyfeleinkkel való időpont egyeztetés. Nem értékesítés.
-Ezen időpontok adminisztrációja. Elvárások:
✔️ Jó kommunikációs készség
✔️pontosság
✔️megbízhatóság Amit nyújtunk:
✔️klimatizált belvárosi iroda
✔️munkához való eszközök
✔️előrelépési lehetőségek
✔️nettó bérezés
✔️bejelentett munkaviszony Ha szeretnél egy fiatalos csapatban dolgozni itt a helyed! Pályakezdők jelentkezését is várjuk! Jelentkezni: 0620/548-3314 telefonszámon vagy privát üzenetben lehet!
Irodai, adminisztrációs, ügyintézői állást keresek Budapesten részmunkaidőben, a délutáni órákban. Számítógépes ismeretekkel/ Google Email Excel Word Qutlook SZÜF Takarnet Ügyfélkapu Webshop/ Német, angol, orosz nyelvismerettel....
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIII. kerület
Klasszikus irodai munkára keresünk 2 fő alkalmazottat, hosszútávra XIII. kerületi irodába, főállásba. Nyelvismeret előny, de nem feltétel (angol és/vagy olasz). Munkaidő 8,00-16,00-ig vagy 9,00-17,00-ig választás szerint. Fizetés megegyezés szerint. ...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIII. kerület
Új munkatársat keresünk központi irodánkba Ügyfélszolgálati munkatárs pozícióba! A svájci székhelyű Sonova vezető szolgáltató minden hallással kapcsolatos megoldás területén. A Sonova az ügyfelei számára az egyik legszélesebb termék portfóliót kínálj...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIII. kerület