314 OLDALAS A könyv részletesen tárgyalja a marketing kialakulásának történetét, elméletét és gyakorlatát. Piacok, piaci formák, eszközrendszer, marketing tervezés, marketing mix, marketing döntések megalapozása, piac szegmentálás, fogyasztói magatartás, termékpolitika, termékéletciklus, innováció, stb. Megemlítendő még, hogy a könyv részletesen tárgyalja a fedezeti számítás módszerét, valamint számos korabeli, közte színes kép és rajz illusztrációt tartalmaz a reklám és a védjegyek világából. A KÉPEKEN LÁTHATÓ ÁLLAPOTBAN. SZEMÉLYESEN BUDAPESTEN LEHET ÁTVENNI, VAGY ELŐRE UTALÁS UTÁN POSTÁZOM.
24 oldal SZEMÉLYESEN BUDAPESTEN LEHET ÁTVENNI, VAGY ELŐRE UTALÁS UTÁN POSTÁZOM TELJESEN ÚJ, OLVASATLAN ÁLLPOTBAN VAN. Van valamerre, ha máshol nem, hát ebben a könyvben, egy kisváros, a neve Ozsonnád. Akad itt iskola, kocsma, templom, kerekes kút és ...
72 oldal Bizonyára jól ismered Villám McQueent, Sallyt, Flynnt, Holley-t és Matukát, de a Verdák és a Verdák 2 telis-tele van sok más saját történettel büszkélkedő verdával. Ismerd hát meg Kipufogófürdő újabb sztárjait, tudd meg, milyen filmcsillagok...
32 oldal Kedves történet tele szeretettel. Hogyan találhatsz rá a legjobb barátodra? Az álmodozások és felfedezések képeskönyve. Lillebi találkozik egy kis báránnyal, és izgalmas kincskereső útra indulnak. Közösen sok kalandon mennek keresztül, és mi...