14. kerületi irodába keresünk gyakorlott irodavezető kollégát, akinek nem gond a 4 órás munkavégzés (délelőtt).
A munkavállaláshoz gazdasági, pénzügyi végzettség szükséges, és hasonló munkakörben szerzett 2-3 éves tapasztalat.
Az ideális jelölt rendelkezik jó MS Word és Excel ismeretekkel.
Feladat lesz többek között a beszállítókkal való napi kapcsolattartás, beérkező telefonok, posta és e-mailek kezelése, az iroda működésének biztosítása, szerződések, dokumentumok kezelése. Ezért magabiztos és felelősségteljes kollégát keresünk.
A feladatokat kiváló munkakörnyezetben láthatja el a leendő kollégánk, akár azonnali munkakezdéssel.
Bérezés bruttó 106.000 Ft.
Amennyiben úgy érzi, hogy Ön lenne az ideális jelölt, és Önnek is megfelelnek a feltételek, jelentkezzen fényképes önéletrajz küldésével a szervezesbk2@gmail.com e-mail címen.
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Dinamikusan fejlődő cégcsoportunk keresi azt a csodálatos, minimum angolul beszélő, jó kommunikatív, számítógépes és munkájához szükséges ismeretekkel rendelkező, jó megjelenésű fiatal irodavezetőnket, aki velünk együtt szeretne egy hamarosan világcé...
Budapest VII. kerületében található üzletközpont üzemeltetési irodájába recepciós-irodai asszisztenst keresünk. Feladatok: bevásárlóközpont folyamatos működésének, valamint az ügyvezető és az irodavezető napi munkájának adminisztratív támogatása; ügy...
Budapesten közel 20 éve működő húskészítmény nagykereskedéssel foglalkozó cégünk Irodavezető munkakörbe keres, megbízható, agilis, jó kommunikációs készséggel és tapasztalattal rendelkező teljes munkaidős kollegát. Munkakörülmények: Észak pesti (XIII...