Egy évezreddel ezelőtt, a Káosz invázió által ostromolva Nemes Elfek konklávéja egy hatalmas, misztikus örvényt hozott létre, hogy azzal elszívja a Mágia Szelét a világból, akár egy víznyelő az óceánt, és visszakergesse a Káosz Hordákat a Káosz Birodalomba. A Nagy Örvény most kavarog, és a világ ismét a pusztulás szélén áll. Hatalmas erők igyekeznek az örvény rendbe hozására, hogy megelőzzék a katasztrófát, míg mások önző céljaik által vezérelve, a saját malmukra akarják hajtani a szörnyű energiáit. A verseny elkezdődött, a világ sorsa pedig a győztes kezébe fog kerülni. Tyrion Herceg, Ulthuan védelmezője vezeti a Nemes Elfeket elkeseredett kísérletük során, hogy stabilizálják a kontinensük felett kavargó örvényt. Gyaloghintója trónjából Slann Mágus Pap Mazdamundi a Gyíkemberei seregét Lustria-tól északra vezényeli. Neki is szándékában áll megelőzni a katasztrófát, de az Ősök parancsolatait követve. Malekith Boszorkánykirály és szadista Sötét Elf hordái Naggaroth felől és útvesztőszerű Fekete Bárkáikon nyomulnak előre. Nagy gyengeséget érez az örvényben – és hatalmas lehetőséget a pusztulásában. Mindeközben a negyedik, titokzatoskodó faj is mozgásba lendül…indítékukat baljós tervek és fondorlatok homályosítják el…Közeledik a színrelépés ideje… Négy faj, négy végkifejlet, egyetlen cél: a Nagy Örvény irányítása jó vagy rossz indítékkal.
A Total War™: WARHAMMER® II-ről: A trilógia második része és a díjnyertes Total War: WARHAMMER folytatása, a Total War: WARHAMMER II keretében egy újabb lélegzetelállító kampány várja a játékosokat Lustria, Ulthuan, Naggaroth és a Délvidék hatalmas kontinensein át. A Nagy Örvény Kampány lépésekben építi fel a cselekményt a csúcspontig, a végső és grandiózus lezárásig, egyetlen valaha volt Total War játékhoz sem hasonlítható élményt nyújtva. A Warhammer Fantasy Battles 4 ikonikus fajának 8 Legendás Hadura egyikeként, a játékosoknak misztikus szertatások sorát kell sikeresen elvégezniük a Nagy Örvény stabilizálásához vagy megszakításához, a többi faj előrehaladásának megakadályozása közben. Minden Legendás Hadúr egyedi földrajzi kezdőpozícióval rendelkezik, a különböző fajok pedig más-más játékstílust kínálnak sajátos kampány mechanikával, történettel, háborús módszerekkel, seregekkel, szörnyekkel, Mágia Tanokkal, legendás karakterekkel, valamint megdöbbentő új csatatér lebombázási képességekkel. A megjelenés után nem sokkal az eredeti játék és a Total War: WARHAMMER II tulajdonosok egyaránt hozzáférhetnek majd a kolosszális kombinált kampányhoz. Az Óvilág vidékeit és Naggaroth, Lustria, Ulthuan és a Délvidék tájait összeolvasztva egyetlen epikus térképpé, a játékosok nagyszabású hadjáratokra indulhatnak mindkét játék összes fajával.
A tartalom használatához szükséges a Total War: WARHAMMER II alapjáték Steam változatának megléte. Nehekhara száraz sivatagjainak perzselő homokja alól csontvázharcosok alkotta, hatalmas légiók emelkednek fel, hogy lemészárolják mindazokat, akik me...
A tartalom használatához szükséges a Total War: WARHAMMER II alapjáték Steam változatának megléte. Az éj leple hull Lustriára. A dokk mólóján állsz, szemeddel a felszálló ködön keresztül a tengert vizslatod, miközben hegyezed a füledet. A dzsungel ha...
A tartalom használatához szükséges a Total War: WARHAMMER II alapjáték Steam változatának megléte. A The Shadow & The Blade a Total War: WARHAMMER II legújabb Legendary Lords Pack csomagja. Bemutatkozik Malus Darkblade és Deathmaster Snikch, ...
A tartalom használatához szükséges a Total War: WARHAMMER II alapjáték Steam változatának megléte. A The Hunter & The Beast a Total War: WARHAMMER II legújabb lord-csomagja. Bemutatjuk a Warhammer Fantasy Battles világának két új rivális L...
A tartalom használatához szükséges a Total War: WARHAMMER II alapjáték Steam változatának megléte. FIGYELEM: Ez az effektcsomag ingyenes azon játékosok számára, akik megvásárolták a Blood for the Blood God DLC-t az eredeti Total War: WARHAMMER játékh...